Prima noastră vacanta in 3 aproape 4

vacantaDragele mele, am fost în vacanţă mare. In primul rând, scuze că nu v-am dus mai devreme. Poate fiindcă nu am mai fost de mult la mare și pentru că de obicei mergeam în 2 Mai sau Vama Veche aveam impresia că facem 5 ore până la mare.

Am făcut 2 ore și vreo 10 minute până la Selgros Agigea unde am făcut prima oprire. Bebelina Mare a dormit tot drumul. Am plecat la ora ta de somn. Aaa, și Bebelina Mare, înainte să plecăm la mare cu o zi, am fost la doctor și avem confirmarea, vei avea o surioară! Ei bine, Bebelina Mică tu ai fost cumințică la mami in burtică tot drumul!

Vremea nu a fost extraordinară, insa a fost foarte buna ținând cont că a fost început de septembrie. Am stat în Eforie Sud, la Villa Ronda. Sper sa mai fie la fel de frumos și când o să creșteți, e o vila superbă.

Vacanta noastra a la sfarşit de sezon. Stațiunea era destul de dezolantă, toată lumea se pregătea să plece. Terasele erau inchide, șezlongurile si umbrelele se strângeau de pe plaja. Dar asta a fost mai bine pentru noi. Plaja era aproape doar a noastră așa că am putut sa ne jucam in voie. Nu ştiu dacă ar fi fost la fel de bine cu plaja supraaglomerată.

Bebelina Mare a făcut acum primii pași singură. Pe nisip, ai mers de la mama la tata și de la tata la mama. A fost impresionant și emoționant totodată pentru noi. În ultimele zile ai prin un pic de teamă şi când simţeai că te las singură, începeai să plângi.

Pe langa faptul că plaja era doar a noastră, faptul că terasele se inchideau ne-a împins să mergem să mâncăm în Agigea, la Pescăria lui Matei și Golful Pescarilor. Doua restaurante pe malul marii, cu pește, midii și rapane delicioase.

Bebelina Mare ne-a făcut să renunțăm la meniul ei de diversificare și a încercat guvizi și midii. Eşti o mare pofticioasă şi dacă ne vezi pe noi mâncând, clar vrei şi tu. E destul de greu pentru noi, dar.. ce sa mai, a început adevărata diversificare pentru tine.

Au fost cateva zile rupte din rutina noastră. Zile in care am stat toți 4. Trei pe plajă și unul in burtica la mami. Ne-am plimbat, ne-am simțit bine și am râs.

Am ajuns cu tine, Bebelina Mare la acvariu din Constanța și pe faleza. La acvariu te-ai uitat cateva minute la pești și apoi te-ai plictisit. Însă, pe faleza plina de bănci ne-ai dus la fiecare șurub de la fiecare bancă. Până am renunțat și te-am luat în brațe. Eşti înnebunită dupa cuie şi suruburi fixate în bănci.

Abia aștept urmatoare vacanţă in formula asta sau chiar și în patru dar as vrea mai repede. Acum că vorbesc la trecut, parcă a fost ușor. Atunci parcă a fost un pic mai solicitant, dar a fost minunat.

Mă și imaginez cu voi amândouă în brațe mergând spre plajă anul viitor. Defapt cu mama împingând căruțul și cu Bebelina Mare pe lângă el.

Sunt un tata fericit. Mulțumesc mami, mulțumesc Bebelinele mele. Și tot ce îmi doresc e să fim sănătoși toti ai noştri și să fie pace. In rest, ne descuram noi!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *